Gör din Felanmälan här

Vi älskar våra kunder, men ibland uppstår det problem. Skicka in din felanmälan via formuläret nedan så tar vi kontakt med er och hjälper er vidare så snart vi kan.

Egen felsökning

Om du har problem med internet anslutningen så innan du kontaktar oss så läs följande punkter eftersom vi kommer att fråga om dem. Har vi svaret direkt kan vi påbörja felsökning snabbare.

Om du bor i fastighet med fiberdosa/”CPE”.

  • Har du kontrollerat att den är ansluten till ett eluttag?
  • Vilka lampor lyser på Fiberdosan/”CPE”?

 

Kontrollera routern.

  • Är routern ansluten korrekt, ansluten till eluttag och routerns WAN uttag anslutet till nätverksuttaget i fastigheten?
  • Har du testat att ansluta en dator eller likande utrustning direkt med sladd till nätverksuttaget i fastigheten (Om det fungerar är det troligtvis routern som är problemet)?

 

När du kollat dessa punkter och felet kvarstår kontakta oss och beskriv vad du kunnat testa  så fortsätter vi felsökandet.